donderdag 9 augustus 2012

Ett självporträtt (my selfportrait)

Soo... This was todays homework.. I challenge you to try and understand Swedish ;)! Actually very proud of what I accomplished to write! Have Fun!


Jag heter Laura och är tjugo år. Jag har långt, brunt hår och gråblå ögen. Jag är 176 cm lång och väger 58 kg. Jag är inte vegetarian och jag äter sällan godis och kaffebröd. Min favoriträtt är `ragout´, som är typiskt holländskt. Jag talar holländska, engelska och lite svenska. Mina hobbyer är dans ochatt spela datorspel. Jag har en pojkvän, som heter Dave. Tyvärr spelar jag inte instrument. Jag tycker om djur, men jag har inga. Jag gillar all slags musik och när jag har tid, läser jag gärna. Min favoritfärg är svart. En av mina favoritförfattare är Christopher Paolini. Han skriver fantasy. Jag studerar internationell affärsadministration och betraktar mig som en ambitiös och disciplinerad student. Jag tycker att jag är hjälpsam, pålitlig, ärlig och tystlåten. Jag är ockso kreativ vilket underlättar eftersom jag skulle vilja ta en master i marknadsföring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten